Wyszukiwarka


Nawigacja
Strona Główna
Dodaj zdradę
Artykuły
Kontakt
CZAT (jest 0 zobacz kto)

Ekipa portalu
Test na wierność
Portal w pigułce


Wasze zdrady
Zdradzone przez męża
Zdradzeni przez żony
Zdradzone przez chłopaków
Zdradzeni przez dziewczyny
Zdradzeni w innych związkach
Zdradziłem - zdradziłam
mama/tata zdradza

Pomocne instytucje
Detektywi
Prawnicy
Psycholodzy
Poradnie rodzinne
Dodaj instytucję

Wzory dokumentów
Porady prawne

Zbanowani użytkownicy
Polityka cookies
Postrzeleni kulkami
Użytkowników Online
Gości Online: 57
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 13,179
Najnowszy Użytkownik: witkor85
Ostatnie Artykuły
Potęga przebaczenia
Jak rozwiązać proble...
Dziecko ofiara małże...
Życie po zdradzie
Ból emocjonalny R...
Reklamy...
nie umiem sobie poradzic
Zdradzona przez męża[b]witam,[/b]
jestesmy malzenstwem od 15 lat, mamy dwojke dzieci. Patrzac z zewnatrz wszystko super, brak problemow finansowych , kredyt jak wiekszosc itd..
Zostalam zdradzona 4 miesiace temu z kolezanka z pracy, bezdzietna mezatka z 10 letnim stazem, podobno byla spontaniczna i dala mu cieplo. Przez 3 miesiace znosilam slowa , ze nie kochalem cie (a jeszcze pol roku temu mowil ze kocha) , ze to silniejsze od niego itd..
NIe mogłam uwierzyc w to co sie stalo, zaczelam chodzic do psychologa zeby dojsc do siebie, Trafilam na bardzo dobra terapeutke. DOradzila, zebym go nie wyrzucala zeby sam podjal decyzje jezeli zdecyduje sie odejsc.. niecaly miesiac temu cos w nim peklo. Twierdzi ,ze jeszcze o niej mysli ale to ze mna i dziecmi chce byc. Planuje wakacje , przyszlosc , Mowi ze gdyby mnie nie kochal to by juz dawno odszedl ale nie umial. Pyta czy mu kiedys wybacze itd... Nie radze sobie z tym kompletnie, poniewaz ta dziewczyna ( nie chce pisac ****) pracuje z nim w tej samej pracy. On mi tlumaczy ,ze juz go z nia nic nie laczy i ze poradzi sobie z tym wszystkim itd. Prosi zebym juz o niej nie mowila, ale ja nie umiem zapomniec nie potrafie. Najlepsze, ze uslyszalam ze jestem lepsza w lozku, ładniejsza itd.. ale jak widac to ona zdobyla jego , maja meza dla mnie to najgorsze zero moralne , nasze mlodsze dziecko ma dopiero 2 latka. Problem w tym ,ze mimo zapewnien , tego jest milo, ze on deklaruje ze z nami chce byc, ja nie potrafie zapomniec i uwierzyc.
Najlepsze w tym wszystkim ze sypialismy ze soba , nawet po tym co mi mowil bo ja walczylam o niego i mialam poczucie winy, ze moze go zaniedbalam itd..
Komentarze
Strona 1 z 3 1 2 3 >
wenus1979 dnia luty 23 2015 14:39:59
dodam ,ze sam sie przyznal do tego powiedzial ze sie zakochal, teraz twierdzi ,ze nie byl soba . Mowil mi ,ze zaniedbalam go , ze bylam nie czuła itd,, moze i tak nie wiem sama. Fakt, ze ona z nim pracuje, ze jej maz nie wie o niczym nie daje mi zyc normalnie. Kocham go i to jest w tym wszystkim najgorsze, do tego sa dzieci, ktore sa za tata. On jest teraz kochany, przytula mnie , mowi ze on zawinil i ze ja wyrzuci z siebie i ze wie jak mi jest ciezko. Tylko ,ze ja nie wierze w to co on mowi, po tym wszystkim, bardzo chce z nim byc ale chce miec ta radosc i spokoj, to ze jej juz nie ma itd.. czy sa osoby , ktore moga mi pomoc

mononabis dnia luty 23 2015 15:51:09
Ciężko będzie z tą pomocą, bo tak naprawdę, to żadne słowa ani tłumaczenia, jakie tu przeczytasz nie będą w stanie Ciebie uspokoić.
Twoja sprawa, to rzecz, która wymaga po prostu podjęcia konkretnej decyzji- Ty musisz podjąć konkretną decyzję.
Ja będąc na Twoim miejscu chciałabym wiedzieć dlaczego właściwie ten facet chce do mnie wrócić. Co takiego nagle się stało, że boczniaczka poszła w odstawkę? Czy fakt, że tamto niby się skończyło nie wynikało przede wszystkim z tego, że bocznej coś się odwidziało? Czy jej mąż wie o łajdactwie tej kobiety? Czy wycofał się Twój mąż, czy ona? A może przeszli na bardziej wyrafinowaną formę kontaktów cielesnych- masakra, jak to brzmi, ileż mnie kosztuje to, żeby o pospolitym ruchaniu pisać cielesne kontakty. A może sprawa ich łajdaczenia stała się na tyle głośna w ich firmie, że oboje w obawie, że stracą robotę, nagle postanowili być święci? Co się takiego wydarzyło, że facet z własnej i nieprzymuszonej woli, nagle zrezygnował z darmowej doopy. Raczej rzadko się zdarza, żeby facet, tak sam z siebie, rezygnował z darmowej przyjemności. Czyżby nagle zakochał się w Tobie? Ja te sprawy chciałabym sprawdzić będąc na Twoim miejscu. Dlaczego akurat te kwestie by mnie intereoswały? Otóż dlatego, że nie chciałabym, żeby ktoś traktował mnie, jak koło zapasowe, jak jakis substytut czegoś tam. Wychodziłabym z założenia, że nie wypadłam sroce spod ogona, żeby ktoś traktował mnie, jak gorszy gatunek kobiety. W takiej bowiem sytuacji doskonale zdawałabym sobie sprawę z tego, że dla danego faceta jestem tylko chwilowym przystankiem i że kwestią czasu byłoby, żeby on znowu znalazł siebie, jego zdaniem, lepszą ode mnie. Mocno dawałoby mi do myślenia ot jego stwierdzenie, że " Najlepsze, ze uslyszalam ze jestem lepsza w lozku, ładniejsza itd.. ". Myślę , że usłyszawszy coś takiego poczułabym się tak, jakbym była na jakims rankingu i była wystawiana na porównywanie mnie z puszczalską wywłoką. Wątpię bym mogła przełknąć coś takiego. Facet ten, jak widać, ma dość luźne podejście do małżeństwa, do przysięgi, do poczuwania się do odpowiedzialności za rodzinę, skoro moją osobą stawiałby na równi albo nawet niżej, od pospolitej biurowej wywłoki, która mając męża puszcza się w miejscu pracy z żonatym i dzieciatym facetem. Nie wiem czy potrafiłabym traktować poważnie i a szacunkiem tak myslącego i tak postępującego człowieka. Za jakis czas spodziewałabym się kolejnej atrakcji poniżej pasa.
Musisz podjąć decyzję czy rzeczywiście chcesz dalej występować w roli żony tego człowieka, czy też strach przed jutrem jest silniejszy i jednak odejdziesz. Ja uważam, że zawsze wygrywa strach większy- jeśli bardziej bedziesz bała się życia bez tego faceta u boku, niż zycia z nim na co dzień i tego, co taki zafunduje Ci jutro, to, rzecz jasna, zostaniesz w tym małżeństwie.
Podejmij po prostu konkretną decyzję i sprawdź wszystkie kulisy tej zdrady. Na słowie tego człowieka nie polegaj, bo wiadomo, że on kłamie. Coś musiało się stać (a na pewno nie był to nagły wybuch miłości do Ciebie), skoro on chce wrócić na łono, nie tak dawno. wzgardzonej żony. To nie ma nic w spólnego z jego miłością do Ciebie- chodzi o coś innego.
Czy to pierwsza jego zdrada?
Mówi się, że jeśli facet raz podniesie rękę na kobietę, to zrobi to po raz drugi i trzeci- gdy raz zdradzi będzie robił to zawsze.
Ja mam takie zdanie, ale może inni napisza do Ciebie bardziej optymistycznie?

wenus1979 dnia luty 23 2015 16:07:24
To pierwszy raz , ze mnie zdradził. Byłam bardzo pewna jego uczuć. To on zawsze bal sie ze ja jego zostawię smiley. Jak był jeszcze w tym amoku uczuć to ja słyszałam, ze przyczyniłam sie do tego bo nie dałam mu wystarczajaco dużo ciepła. Mówił ze ja kocha.. Ona go nie zostawiła , jej maz nic nie wie , nie ma świadomości z kim jest. Powiedziałam mu,ze chce zeby był ze mną dla mnie nie dla dzieci, on mi teraz mowi ze jestem śliczna ze chce zebym sie wiecej uśmiechała a ja nie umiem z tym żyć ,moze rana jest zbyt świeża. On z nia pracuje , ona z wzajemnością ponoc była w nim zakochana, planowali cos wiecej. Teraz on deklaruje mi uczucia i twierdzi ze jeszcze o niej mysli i Ze sobie z tym poradzi smiley tylko jak ja mam dać rade . Jeszcze jej broni , zebym nie robiła syfu w pracy bo nikt nie wie itd... Chce być ze mną i ze to wszystko minie.. Czy dam rade czy ktos przeszedł podobna sytuacje zwycięsko?

Nox dnia luty 23 2015 19:18:54
wenus ona w nim zakochana ,on mówił że ją kocha mieli plany,Sprawdź go.Masz możliwość załóż podsłuch,sprawdzaj telefon,zamontuj program szpiegujący ,sprawdź konto.Możesz poprosić kogoś by go poobserwował,oczywiście poza pracą.Zainwestuj by mieć pewność że warto mieć nadzieję.Bo to coś za szybko poszło.Może dziewczyna ma z mężem dobry układ i wyciszyli się z twoim mężem by do niego nic nie dotarło.Może w pracy coś podejrzewają i boją się że któreś ją straci?

mononabis dnia luty 23 2015 19:33:13
Tu zdecydowanie coś mocno śmierdzi, bo za szybko jakoś nawrócił się ten biedny misio. Ja nie wierzyłabym w ani jedno jego słowo, bo całe to jego gadanie jest jedną wielką ściemą. Coś jest mocno na rzeczy. Nie daj sie wrobić w jakies gofno, bo ta parka przerobi Cię na szaro, a Ty na koniec nawet nie bedziesz wiedziała, na jakim świecie żyjesz.
Wiem, że jesteś w szoku, że to dopiero początej gehenny, więc nie wiesz, jak się je takie gofno, ale uczulam cię na to, byś nie wierzyła w ani jedno słowo oszusta. On ma jakis układ z boczniaczką. Ten jego nagły powrót mocno śmierdzi. Sprawdź sobie dlaczego on chce wrócić i patrz na sprawę realnie. Nie daj sobie wmówić, że nagle objawiłaś mu się, jako śliczna, jedyna i najukochańsza. Ten człowiek z jakiegoś powodu chce Ciebie jeszcze bardziej oszukać. Wnies sprawę o rozwód i skontaktuj się z mężem kochanicy. Oszustowi nie mów o niczym, lecz działaj za jego plecami. Wkrótce będziesz świadkiem niecodziennych jego zachowań- wtedy przekonasz się, ile warte były jego słowa. Zznajdź w sobie nadludzkie nawet siły, bo tylko tak zdołasz uchronić się przed zakusami fałszywych ludzi. On niech idzie do baby, która zdradza męża. Bądź bardzo ostrożna, bo zakpiono z Ciebie i wygłada na to, że komuś dalej zależy na tym, by bawić się Twoimi uczuciami i Twoim losem.

annahelena dnia luty 23 2015 20:21:41
To po co twój mąż się przyznawał do romansu skoro go skończył? Bez sensu.
Mam wątpliwości czy ta twoja psycholog na pewno jest aż taka świetna, skoro stoi po stronie męża i daje mu prawo wyboru, choć te prawo wyboru powinno być tylko i wyłącznie po twojej stronie. On ma gów... do decydowania czy chce zostać czy odejść. To ty masz mu powiedzieć czy go chcesz czy wywalasz z życia.
Podziwiam kobiety, które są w stanie iść do łóżka z facetem, który zamoczył u innej. Ja bym miała odruch wymiotny, może dlatego, że bardzo lubię seks oralny, a fakt, że no wiecie.... smiley
mononabis albo mężuś przyczaił się, bo kochanka choć deklarowała miłość, to jednak od męża odejść nie chce. Tylko po co on gadał, że ma romans? To się logiki nie trzyma.
Wenus a czego ty chcesz? Co ci podpowiada serce? Co ci mówi intuicja? Posłuchaj jej i jej zaufaj. Jeszcze nikogo ona nie zawiodła.

Deleted_User dnia luty 23 2015 20:29:41
Kochanka dostała ultimatum od męża i oboje się przyczaili. Zdradzacz nieprzyłapany i z wyrzutami sumienia to gatunek wymarły albo głupiec.

wenus1979 dnia luty 23 2015 20:30:56
Serce mi mowi ,zebym z nim była. Sa dzieci a on jest miły i mowi ze poradzimy sobie i ze mam spróbować mu zaufać , wiem ze juz nie bedzie tak samo , z drugiej strony tez boje sie samotności

Deleted_User dnia luty 23 2015 20:41:52
Ufa się komuś kto nie kłamie, nie oszukuje, nie manipuluje. Twój mąż wyciszył sprawę, nic więcej. Chcesz z nim być, to musisz być go pewna.Jesteś?

zielonooka dnia luty 23 2015 20:47:47
Oj, nie ufaj. to dla swojego dobra i dla rodziny. Upewnij się co do jego intencji. Jestem zwolenniczką mocnego cięcia, a potem można spróbować to odbudować. Czytaj opisy zdrad i to co się działo po i korzystaj z doświadczeń innych. Powodzenia

Strona 1 z 3 1 2 3 >
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Podobne zdrady
Reklama Zjawy i demony
www.parapsychologia.zjawa.com
Nie umiem zaufać nowemu partnerowi
Jak sobie z tym poradzić
Nie radzę sobie - poradźcie coś, proszę.
Ratować to czy dać sobie spokój?
Jak sobie poradzić z myślą, że się kogoś zdradziło?
Jak sobie z tym poradzić?
jak znalesc w sobie siłe ?
Jak poradzić sobie z Jego zdradami?
Poradzcie mi jak sobie dalej radzic
Nie radzę sobie sam ze sobą
wątpliwości - nie potrafię sobie poradzić. ..
Ja mu wybaczyłam, ale On nie może sobie wybaczyć
zastaniawiąjące , jak sobie odpowiedzieć?
jak poradzić sobie z bólem? /amor/
jak sobie z tym poradzić ... ?
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktywne tematy !!!
Zamknięta w klatce
Zdrada internetowa
Proszę o radę
Zdrada chlopaka
Zdrada mężą
Zdradzona przez czat
Nie wiem co o tym ws...
Warszawa, okolice zd...
rozpadam się
Zdrada w pracy
Po 9latach stało się.
Zdrada po 17 latach ...
Mąż zdradził i twier...
Zdrada po 10 latach ...
Nie wiem co robić
Zdrada
zdrada tuż po roczni...
Czy to zdrada ?
Zdradzony z 5 faceta...
Zdradzona
Zdradzony
Jak zyc?
Niewierna
Co dalej?
niekończąca się hist...
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Yorik
08/06 23:40
Opisz sytuację przez Nawigacja > Dodaj zdradę.

Archiwum
Reklamy
Depilacja
Copyright © 2007-2015 www.zdradzeni.info