Reklamy...
Zobacz Temat
Zdrada - portal zdradzonych | Forum dla zdradzonych i zdradzających | Sposoby na sposoby - dla zdradzających.
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Autor Pilne zapytanie - szpiegowanie telefonu
aliaska
Użytkownik Postów: 15
Małomówny

Data rejestracji: 18.05.15

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 18-05-2015 12:10
Na pewno robiliście to już, ja jestem nowa w temacie. Muszę dobrać się do telefonu faceta, ale on trzyma go non stop przy sobie - przedtem tak nie było..
Macie jakieś sposoby na przechwycenie komórki? Zapozorować że zgubił? Albo co wymyślić że potrzebuję z jego telefonu?
Plis, bo czuję że oszaleję.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor
RE: Pilne zapytanie - szpiegowanie telefonu
Wścibski Gość
Nadistota

Data rejestracji: Od zawsze
Dodane dnia 21-08-2019 00:16
Reklama
Góra http://www.zdradzeni.info/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Pilne zapytanie - szpiegowanie telefonu
Ramirez
Użytkownik Avatar Użytkownika

Uzależniony

Miejscowość: K-PAX

Data rejestracji: 17.08.13

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 30-06-2015 10:20
Zawsze możesz kupić telefon lepszy jak ma teraz. Na Alledrogo dokupić program do szpiegowania, np. S-AGENT lub SPYPHONE. Wgrać, skonfigurować, zrobić mu prezent - tu wymyślasz okazję: imieniny, urodziny, rocznica, itd..
Święty spokój musi trochę kosztować... ;-)

O ile Twój facet nie jest grzebajłą informatycznym i nie będzie za chwilę dłubać przy sofcie, wgrywać najnowsze systemy itd... - to w praktyce masz wszystko na talerzu, czyli na swojej zdefiniowanej tam skrzynce pocztowej e-mail.

Zawsze też możesz przez "przypadek" zalać herbatą czy kawą jego komórkę smiley I "odkupić" mu w prezencie jako nowy, z oprogramowaniem.

A potem martwić się, co dalej z tym począć... smiley

Możesz też kupić identyczny telefon ale uszkodzony na aukcji - i zamienić. Miał dobry - ma zły. Potem weźmiesz ten popsuty do kumpla, który fony naprawia i zrobi to po koleżeńsku smiley. Oddasz potem działający oryginał.
Jesteś pewna, że wart on takich pieniędzy? smiley
Rumburak