Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnio Widziani

NieOddycham
Crusoe00:40:35
MoonWolf06:09:20
simonetta06:33:49
Baja7810:10:54

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

poczciwy
11.11.2024 13:36:22
Andzia na firefox działa.

Andzia76rr
11.11.2024 03:55:19
na jakiej przeglądarce działa Wam czat?

poczciwy
02.10.2024 16:37:45
Tomek040184 zwróć uwagę gdzie piszesz komentarze bo chyba nie tutaj chciałeś je zostawić.

Tomek040184
02.10.2024 06:46:57
Życzę powodzenia na nowej drodze życia. Chociaż z reguły takim ludziom nie wierzę. Swoją drogą przecież kochanka też zdradzalaś i żyłaś wiele lat w kłamstwie. Rozumiem że każdy szczęście po swojemu i

Tomek040184
20.09.2024 01:07:22
Dobra to ja dorzucę swoją cegiełkę do tematu. Waszego związku już nie ma. Szykuj papiery rozwodowe, pogadaj z adwokatem co i jak, zadbaj o siebie, hobby, rower, to co lubisz, cokolwiek, grzyby, spacer

Metoda 34 kroków

Metoda 34 kroków dla kryzysu w małżeństwie na odzyskanie pewności siebie w oczach partnera.

1.Nie śledź, nie przekonuj, nie proś i nie błagaj.
2.Nie dzwoń często.
3.Nie podkreślaj pozytywnych elementów związku.
4.Nie narzucaj się ze swoją obecnością w domu.
5.Nie prowokuj rozmów o przyszłości.
6.Nie proś o pomoc członków rodziny-masz wsparcie teściów póki są po Twojej stronie.
7.Nie proś o wsparcie duchowe.
8.Nie kupuj prezentów.
9.Nie planuj wspólnych spotkań.
10.Nie szpieguj, to Cię zniszczy.
11.Nie mów 'kocham Cię'.
12.Zachowuj się tak, jakby w Twoim życiu było wszystko w porządku.
13.Bądź wesoły, silny, otwarty i atrakcyjny.
14.Nie siedź, nie czekaj na żonę/męża , bądź aktywny, rób coś.
15.Będąc w kontakcie z nim/nią postaraj się mówić jak najmniej.
16.Jeżeli pytasz co robił/a w ciągu dnia, przestań pytać.
17.Musisz sprawić, że Twój partner zauważy w Tobie zmianę, że możesz żyć dalej z nim/nią lub bez niej/niego.
18.Nie bądź opryskliwy lub oziębły, po prostu zachowaj dystans.
19.Okazuj jedynie zadowolenie i szczęście.
20.Unikaj pytań dotyczących związku do chwili, gdy zechce sam/a z Tobą o tym rozmawiać.
21.Nie trać kontroli nad sobą.
22.Nie okazuj zbytniego entuzjazmu.
23.Nie rozmawiaj o uczuciach.
24.Bądź cierpliwy.
25.Nie słuchaj co naprawdę mówi do ciebie.
26.Naucz się wycofywać, gdy chcesz zacząć mówić.
27.Dbaj o siebie.
28.Bądź silny i pewny, mów cicho i spokojnie.
29.Pamiętaj, że jeżeli zdołasz się zmienić,Twoje konsekwentne działania mówią więcej niż słowa.
30.Nie pokazuj zagubienia i rozpaczy.
31.Nie wierz w nic co usłyszysz i 50% tego co widzisz.
32.Rozmawiając nie koncentruj się na sobie.
33.Nie poddawaj się.
34.Nie schodź z raz obranej drogi.

Prosze o rady - niechec do meza po...Drukuj

Zdradzona przez mężaWitam. Krotko i na temat. Razem juz kilkanascie lat. Oboje po 40stce. Dzieci jeszcze w szkole.
Wiele mezowi poswiecilam - przeprowadzilam sie setki km do niego i jego rodzicow, poswiecilam kariere dla dzieci i jego. Bylam mu zawsze skala i oparciem w chorobach, finansowych problemach (jak moglam, to pracowalam), jego najlepszym przyjacielem. Przez mieszkania z jego rodzicami psulo sie wszystko.
Zaczelismy spac osobno, rzadziej s.., ale byl ok.
Nie chcial sie wyprowadzic. W miejscowosci, gdzie
mieszkalismy trudno bylo o cos konkretnego dla
mnie z praca i o tym doskonale wiedzial. Choc
przedtem mi obiecywal, ze wyjedziemy.
Telefon zaczal nosic przy sobie. Tez nagle ogladal
sie za kobietami, az mu prawie leb spadl.
Byly klotnie. Wreszcie sie wyprowadzilismy z piekla. Odzylam. Praca, lepsze dni. Mielismy zaczac od
poczatku. Ostatniego lata przechodze kolo jego
telefonu, ktorego niestety zapomnial - a tu wiadomoscc od nieznanej kobiety zaswiecila sie. Czytam pobieznie
- od razu widac, gleboka enocjonalna relacja. Patrze
na inne wiadomosci - a tu czat z dziwkami.
Wieloma. O jednym temat naturalnie. Jednej pisal
nawet, ze on niezonaty. Jak akurat wszedl, to zbladl.
Przeprosil. Bardzo sie przerazil. Bylam w szoku.
Nigdy, przenigdy bym tego nie pomyslala.
Zawsze mnie zapewnial, ze on nigdy by mnie nie
zdradzil, wrecz przeciwnie. Pokazywal na innych
palcem, ze kumple zdradzaja zony a on, ze jest
krystaliczny. Jego wymowka - ze sie znow klocilismy i
malo s.. (tak, bo jego rodzice po przeprowadzce
znow cos odpier.... lili i jeszcze ich bronil). Moja
pierwsza reakcja, ok, jestem wspolwinna. Trzeba
wynagrodzic. Po paru dniach od zdarzenia zaczelo
we mnie cos pekac. Z tygodnia na tydzien coraz
gorzej. Dlaczego tylko ja winna, zaczelam sie pytac.
Chcialam wiedziec, co to za babsztyle, to nic nie chcial powiedziec. Wrecz przeciwnie - od tamtego razu nigdy nie przeprosil, zrobil sie za to hardy i bezczelny. Ze to nic nie bylo i ze ja sobie filmy wkrecam i ze jestem chora psychicznie. Wmawial mi, ze jestem chora juz wtedy, jak sie ogladal za innymi a ja podejrzewalam, ze cos jest na rzeczy. A on juz wtedy pisal potajemnie. Dzis - jest coraz gorzej. Zaufania do niego nie mam ani troche. Milosc poszla w kat. Klocimy sie. Co robic. Dodam, ze nie naleze do kobiet, które beda o takie cos walczyc. Tamte czaty skasowal tchorz potajemnie. Nic nie moge mu udowodnic. Dzieciom mowi, ze mama chce rozbic rodzine a on umywa niczym Cezar rece. On nie widzi ani krzty winy w sobie. Ja wszystkiemu winna. Jeszcze on zaluje, ze sie z rodzinnego domu wyprowadzil.
Nigdy go nie zdradzilam. Byly klopoty finansowe - z jego winy wczesniejsze, nie szukalam bogacza.
Chce ten rozdzial zycia zresetowac. Jakie rady macie. Jak sa bledy - to wybaczcie. Pisalam na szybko.
13728
<
#1 | poczciwy dnia 19.01.2024 22:52
Twoja niechęć jest naturalnym stanem; po pierwsze bo jest to świeża sprawa a po wtóre dlatego, że usiłowałaś wypchnąć to zdarzenie ze świadomości, wyprzeć je, przejść nad tym co się wydarzyło do porządku dziennego; niestety to nie zadziała i już o tym wiesz; zamiecenie sprawy pod dywan nie tylko nie pomoże, ale i skomplikuje; on jest taki hardy bo wyczuł Twoją słabość; sama dałaś mu te karty do ręki swoją reakcją;
Nie ma resetu bez wybaczenia; nie ma wybeczenia bez przepracowania; nie ma przepracowania bez chęci obojga; nie ma chęci jednej ze strony gdy nie ma konsekwencji i wizji utraty kogoś lub czegoś cennego; pora zmienić strategię i po prostu się postawić; w pierwszej kolejności powinnaś sobie odpowiedzieć czego Ty teraz chcesz, czego oczekujesz; jakie rozwiązania bierzesz pod uwagę?
15593
<
#2 | mrdear dnia 20.01.2024 00:14

Cytat

zrobil sie za to hardy i bezczelny.

wzięłaś winę na siebie to masz co chciałaś.

Cytat

Dzieciom mowi, ze mama chce rozbic rodzine a on umywa niczym Cezar rece.


To nie wróży nic dobrego, dzieci nie powinno się mieszać do takiego czegoś.

Chcesz to ratować?
15794
<
#3 | trzechZczech dnia 20.01.2024 08:09

Cytat

jego najlepszym przyjacielem

a może nie przyjacielem tylko matką? kolo lat 40 mieszka z rodzicami i nie chce ich opuścić? jeśli to typ rozpieszczanego maminsynka to współczuje Pani serdecznie a z tego co Pani pisze można tak przypuszczać

Cytat

a tu czat z dziwkami.

i jeszcze kurwiarz... kurwiarz to dosyć niski gatunek człowieka.

Cytat

On nie widzi ani krzty winy w sobie

jeśli to taki maminsynek dorosłe dziecko to nic dziwnego... rozpieszczany goni za swoimi zachciankami do dzisiaj i nie obchodzi go nic innego zdepcze innych jak małe dziecko.

Cytat

Jeszcze on zaluje, ze sie z rodzinnego domu wyprowadzil.

ja bym go nie żałował, tylko dobrze wyżyłował, jak się da...
moja ogólna rada żeby dobrze patrzeć co się będzie działo ale zająć się w 150% tylko sobą i zabezpieczyć własne interesy. I się dobrze zastanowić nad tym co chce Pani zrobić. Bo może sytuacja Panią zmusza żeby być z tym człowiekiem teraz...ale to można zmienić przecież.
15593
<
#4 | mrdear dnia 20.01.2024 11:21
trzechZczech
popracuj nad poczuciem własnej wartości...
15787
<
#5 | A-dam dnia 20.01.2024 14:50

Cytat

Dzieciom mowi, ze mama chce rozbic rodzine a on umywa niczym Cezar rece.
Chyba raczej chodzi o Piłata....

trzechZczech

Cytat


ia tu czat z dziwkami.
jeszcze kurwiarz... kurwiarz to dosyć niski gatunek człowieka.

Mylisz pojęcia i powstaje chaos. Dziwka to kobieta stawiająca swoje przyjemności seksualne ponad moralność i pieniądze
Ku*wa - to oszust czyli kreatura czerpiąca korzyści materialne w zamian za podróbki miłości.
Ku*wiarz to żałosny typ który próbuje ku*wę przechytrzyć i wyłudzić od niej prawdziwą miłość, czyli towar którego ona nie posiada.
15652
<
#6 | Apostata dnia 21.01.2024 00:32
ho ho to musisz naprostować Słownik języka polskiego PWN.
15794
<
#7 | trzechZczech dnia 21.01.2024 09:22

Cytat

popracuj nad poczuciem własnej wartości...

gdzie wg. Pana uwidacznia się taki problem w moim poście? proszę wskazać konkretne słowa i przyczynę tylko tak króciutko. Bo sam jestem ciekawy.
A-dam
nie jestem biegły w znajomości pojęć kurwa kurwiarze dziwki kurwy itp. także mogło mi się to pomieszać. nie mam też zamiaru edukować się w tej gałęzi... chociaż z drugiej strony wąpię żeby coś takiego w jakimkolwiek słowniku istniało. Może trza zapytać czata GPT. ciekawe jaką podałby definicję... może wkleję.
15794
<
#8 | trzechZczech dnia 21.01.2024 09:24
zapytałem czata o kurwarza:

Cytat

Słowo "kurwiarz" nie jest oficjalnym słowem w języku polskim i nie posiada uznanej definicji w słownikach. Jednakże może być używane jako neologizm lub potoczne określenie, często mające negatywny wydźwięk. W zależności od kontekstu, może odnosić się do osoby, która jest uznawana za rozwiązłą, nieprzystosowaną społecznie lub łamiącą normy moralne. Ponieważ to słowo nie jest formalnie ujęte w słownikach, jego znaczenie może się różnić w zależności od używającej go osoby i kontekstu rozmowy. Warto zawsze zwracać uwagę na kontekst, w jakim dane słowo jest używane.
15593
<
#9 | mrdear dnia 21.01.2024 11:39
trzechZczech
nie chce zaśmiecać tematu autorki, sam poszukaj - dobre ćwiczenie na początek
15786
<
#10 | mela_a dnia 25.01.2024 00:37
Dziekuje za odpowiedzi. Nie zagladalam tu, bo moj post dlugo sie nie wyswietlal i juz myslalam, ze nie poszedl i dalam sobie spokoj.

Tak, Pilat, racja. Co ja juz za glupoty pisze!

Co chce - nowe zycie. Mowie od razu, ze nikogo na oku nie mam. I zdradzic mi sie by go nawet nie chcialo, ochote bym miala, a jakze, ale moje zasady mowia mi "nie".

Czyli jak mi mowi intuicja, facet sie zabawial i z duza prawdopodobnoscia bylo cos wiecej. Kiedys mial wolnosci
bez liku w ramach pracy. Czy jak to widzicie.

Nie, z tego juz nic nie bedzie. Tak mi zryl psychike, ze nie umiem z nim juz rozmawiac i przebywac.

Wyzylowac nie ma co i nigdy nie bylo. Wole sie sama
dorabiac. Ale moja wolnosc chce z powrotem. Bo juz sie mozna rozchorowac z tego wszystkiego.

Moje pytania - jak moge udowodnic jego niewiernosc. Wtedy
mi ch.... skasowal wszystko niczym maly chlopiec. Cos w telefonie, ale czy to jest legalne? Na detektywa szkoda mi pieniedzy, gosc moj nie jest wart od tamtej pory ani centa a i tak sie teraz zrobil super ostrozny.

Co moze byc moim asem w sadzie.

Bede wdzieczna za wskazowki.
15786
<
#11 | mela_a dnia 25.01.2024 00:41
Hej, Panowie. O po co tu sie klocic o jakies marne pojecia: kur... czy dziw....

Kobiety takie dla mnie nie maja ani krzty szacunku, bo ida na latwizne i niszcza z premydytacja zwiazki innych kobiet.

Szkoda czasu na marnosci. Szkoda czasu.
10769
<
#12 | makasiala dnia 25.01.2024 09:04
Mel_a...

Są sposoby na uzyskanie dowodów.

Po pierwsze lokalizator do auta i podsłuch- będą dowody gdzie był i jak dzwoni czy kogoś wiezie to kamera nagra dźwięk i obraz.

Kolejne kroki: dostęp do jego poczty, kont społecznościowych i komunikatorów. Dostaniesz wszystko na tacy.

Trzeci krok: dostęp do telefonu. Jest możliwość automatycznego przekierowania jego rozmów i tego co pisze przez Twój sprzęt. Oni nic nie wiedzą, ty masz rozmowy i smsy itd.
Ostatni krok - kamera w domu. Najlepiej by miała dostęp do stałego zasilania. Wtedy nagra jego niewłaściwe zachowanie. Kierujesz rozmowy na to że piszę, czatuje itd. Sam się wywala że wszystkiego wtedy, UWAGA! Ty wtedy musisz być powściągliwa i spokojna. TO idzie do sądu... PAMIĘTAJ!

Wszystko to zleć specjaliście- znajdziesz pełno takich magików. Trochę za to zapłacisz ale sprawę masz wygraną po dwóch rozprawach z orzeczeniem!!!
Dodatkowo taka osoba jest bezstronna jako świadek.sporządzi raporty i będzie zeznawał w sądzie jeśli zajdzie taka potrzeba!

Przykładowo: znalezienie podsłuchów w aucie, domu, lokalizatorów, sprawdzenie telefonów o poczty, znalezienie przekierowań na dane numery z podsłuchów, logi, czasy wejść, miejsca logowań, nagrania przestępstw skarbowych , protokoły plus ewentualne zeznawanie w sądzie- koszt 1500 zł.
Trzymam to by w odpowiedniej chwili to wydobyć, jeśli będzie potrzeba.

WIĘC WARTO!
15380
<
#13 | Tomek040184 dnia 25.01.2024 10:05
Mela masz rację. Bo zawsze będzie odłam kobiet i mężczyzn zdradzających. Nie ma sensu z tym dyskutować.
Kolega dobrze Ci radzi żeby trochę za inwestować w sprzęt, ewentualnie dobry detektyw.
10769
<
#14 | makasiala dnia 25.01.2024 11:56
Tomek040184
Inwestycja samemu w sprzęt kobiecie bardzo ogranicza możliwości I jest problematyczna. Trzeba wiedzieć co kupić gdzie i jak zainstalować. Mam lokalizatory na sim i kamerę. Jednak mają swoje ograniczenia i trzeba mieć wiedzę jak to
obsłużyć.

Najwięcej da przekierowanie połączeń przez telefon klientki. Wszystko jak na tacy. No i poczta i portale.

Mel_a
Zapomniałem jeszcze o legalności dowodów.
Generalnie nie wszystko jest legalne i teoretycznie on mógłby pociągnąć Cię do odpowiedzialności, sąd też nie powinien przyjmować takich dowodów.

Co mówi praktyka?
Dowody są brane pod uwagę w sądzie. Nikt nie wnika jak weszłaś w ich posiadanie itd. Więc o to nie ma obaw.
Jest to swoiste zakłamanie w prawie i praktyce prawnej.
Co ważne! Dowody są bezstronne i sąd bierze to za twardy niepodważalny dowód, w odróżnieniu do świadków powoływanych przez strony procesu.
Mało tego, specjalista wyciągnie dane skasowane, pozornie nieistniejące już.
Moja rada: specjalista, dowody będą na papierze i nośnikach, dodatkowo bezstronny świadek i zeznania.
Rozwód bez orzeczeniem o winie- Bardzo ważne! - W tym wypadku nigdy! (On) nie będzie mógł ubiegać się o alimenty od ciebie, nawet jeśli zostanie bez środków do życia. Zmieni to postrzeganie sądu w przypadku ustalania jego kontaktów z dziećmi, alimentów, jego przyszłych ewentualnych pozwów w sądach o cokolwiek. Nie powołuj innych świadków- przesłuchania wydłużają tok procesowy i oni niewiele wnoszą jako potencjalnie stronniczy. Wniosek na pierwszej rozprawie o wyłączenie z przesłuchań jego świadków, wobec nieoodważalnych dowodów jego winy, może to zagrać i skróci proces. Od razu wnoś w pozwie o podział majątku, zabezpieczenie miejsca pobytu dzieci przy Tobie, alimenty i ustalenie kontaktów i widzeń.
Skróci to Ci we wszystkim czas. Nie będziesz musiała zaczynać nowego postępowania po rozwodzie i czekać kolejnych miesięcy na rozpatrzenie.
Zrób to co Ci piszę, a będzie szybko, przyjemnie i spokojnie do końca życia.
Mam w tym doświadczenie i gdybym zrobił tak jak mi tu kiedyś radzono, to nie ciągał się z byłą po sądach do tej pory, nie padł mi drugi związek i miał spokój i zaoszczędzone na sprawach pieniądze oraz spokój i dobre życie moich dzieci.

Możesz tylko wygrać na tym...
15793
<
#15 | zona Potifara dnia 25.01.2024 20:43
#makasiala ,- chyba się pomyliłeś i powinno być -rozwód z orzeczeniem o winie (męża).?
15786
<
#16 | mela_a dnia 05.02.2024 01:49
Wszystkim, ktorzy tu komentowali dziekuje za wlozony trud w przemyslenia i odpowiedzi, bo to nie takie oczywiste dzis pomagac drugiemu czlowiekowi.

Dziekuje.

Mam jeszcze pytanie - rozmowy z Telegramu mozna tez odzyskac skasowane wiadomosci? Czy juz nie da rady?
Jesli tak - znacie jakas dobra i skuteczna firne, poprosze o namiary.

Drugie pytanie - gdzie poznaliscie po rozwodzie lub rozpadzie zwiazku druga (w doslownym slowa tego znaczeniu) polowke? Czy to jest w ogole latwo kogos znalezc i zaufac?
Szczerze powiedziawszy czlowiek jest troche wk... za przeproszeniem, ze na stare lata musi zaczynac jeszcze raz od zera. A moze nie mieliscie z tym problemu? Macie jakies rady - gdzie sie poznaliscie?

Z gory dzieki.
15380
<
#17 | Tomek040184 dnia 05.02.2024 02:19
Mogę odnieść się do ostatniego pytania czy łatwo kogoś poznać po rozwodzie.
Moim zdaniem bardzo trudno poznać odpowiednią osobę. Mi już 2 rok samemu leci. Wiadomo są dzieci więc z doskoku weekendy u mnie spędzają i one dużo czasu wypełniają. Lepiej być samemu niż z byle kim. Wy na pewno jako płeć piękna inaczej na to patrzycie. Jakaś pani mogłaby się też wypowiedzieć.
15787
<
#18 | A-dam dnia 05.02.2024 11:19
mela_a

Cytat

Szczerze powiedziawszy czlowiek jest troche wk... za przeproszeniem, ze na stare lata musi zaczynac jeszcze raz od zera.

Nie zaczynasz od zera.
15593
<
#19 | mrdear dnia 13.02.2024 12:14

Cytat

Mam jeszcze pytanie - rozmowy z Telegramu mozna tez odzyskac skasowane wiadomosci? Czy juz nie da rady?

jeżeli coś było zapisane na dysku twardym lub w jakiejś innej pamięci raczej powinno dać się odzyskać, choć nie zawsze, jeżeli dane zostały nadpisane to będzie trudniej.Czasem udaje się całość odzyskać czasem część. Ważne w takiej sytuacji zaprzestać używania tej pamięci aby nie nadpisywać danych.
Co do samych firm, nie znam żadnych ale to można wykonać we własnym zakresie.
Ja używałem kiedyś EaseUS
15786
<
#20 | mela_a dnia 15.02.2024 00:26
Dzieki jeszcze raz za wskazowki. Tak popieram. Lepiej samemu niz wchodzic w byle co. Czy kobietom latwiej? Niekoniecznie. Samej zapewne zaczynac - tak, ale z dziecmi kogos znalezc, majac je 24h, to bedzie juz trudno.
Dzieki za video co do obfitosci. Bede wdrazac w zycie.
Za wskazowke rowniez dziekuje o EaseUs. Poczytam.
15874
<
#21 | RozwojZUchem39 dnia 13.03.2024 14:16
Witaj mela_a

Twoja historia jest pełna emocji i wyzwań, które z pewnością wymagają czasu i przestrzeni, aby je przetworzyć. Oto kilka kroków, które mogą Ci pomóc w tej trudnej sytuacji:

Zadbaj o siebie: Twoje dobrostan psychiczne i emocjonalne jest najważniejsze. Znajdź czas na rzeczy, które sprawiają Ci radość i pozwalają odzyskać wewnętrzną równowagę.

Wsparcie zewnętrzne: Rozważ skorzystanie z pomocy psychologa. Profesjonalne wsparcie może pomóc Ci uporządkować myśli i emocje, a także znaleźć najlepszą drogę do przodu.

Komunikacja: Choć komunikacja z partnerem może być obecnie trudna, ważne jest, aby wyrazić swoje uczucia i oczekiwania. Jeśli bezpośrednia rozmowa jest zbyt trudna, rozważ napisanie listu, w którym wyjaśnisz swoje uczucia i obawy.

Granice: Ustalanie i przestrzeganie osobistych granic jest kluczowe. Zastanów się, co jest dla Ciebie akceptowalne w związku, a co przekracza Twoje granice i nie może być tolerowane.

Decyzja o przyszłości: Zastanów się, czy chcesz i możesz pracować nad odbudową zaufania i relacji, czy też uważasz, że najlepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie nowego rozdziału życia bez Twojego partnera. Niezależnie od decyzji, pamiętaj, że zasługujesz na szczęście i spełnienie.

Plan działania: Jeśli zdecydujesz się na rozstanie, przygotuj plan działania. Zastanów się nad kwestiami finansowymi, mieszkaniowymi i opieką nad dziećmi. Warto również skonsultować się z prawnikiem, aby zrozumieć swoje prawa i opcje.

Sieć wsparcia: Otaczaj się ludźmi, którzy Cię wspierają – rodziną, przyjaciółmi, grupami wsparcia. Ich obecność i wsparcie mogą być nieocenione w trudnych chwilach.

Twoja historia jest przypomnieniem, że w życiu zdarzają się trudne momenty, które wymagają od nas trudnych decyzji. Pamiętaj, że zawsze jest nadzieja i możliwość na lepsze jutro. Ważne jest, abyś słuchała swojego serca i intuicji, kierując się tym, co jest dla Ciebie najlepsze.

Pamiętaj, że zasługujesz na miłość, szacunek i szczęście. Twoja przyszłość jest w Twoich rękach, a decyzje, które podejmiesz, powinny prowadzić Cię do życia, w którym czujesz się spełniona i szczęśliwa.
Z empatią i wsparciem
Pozdrawiam
13728
<
#22 | poczciwy dnia 13.03.2024 15:46
Panie Rozwójzuchem,
Proszę się nie obrazić, ale w każdej historii powtarza Pan te same utarte psychologiczne slogany przepisane z podręczników dla studentów psychologii; każda z tych historii jest inna, ale dla każdej z nich ma Pan te same szablonowe rady; to pokazuje tylko jak oderwani od rzeczywistości są niektórzy psycholodzy i psychoterapeuci; głębokie słowa i przemyślenia są fajne, ale nie w każdych okolicznościach pomocne wprost; nie dostrzega Pan różnicy między teorią a praktyką, ale doceniam; inni użytkownicy (praktycy) zapewne również;
Ludzie chodzą po kilka lat na terapie a później żalą się na naszym portalu, że nic im to nie daje; okazuje się, że często brutalna konfrontacja z prawdą mimo, że bardzo bolesna i nie każdy ją przetrwa ma wyższą skuteczność w takich przypadkach;
15787
<
#23 | A-dam dnia 13.03.2024 16:49

Cytat

Proszę się nie obrazić, ale w każdej historii powtarza Pan te same utarte psychologiczne slogany


Wiesz mam taki wstydliwy problem...
- jaki?
Moczę się w nocy.
A to się nie przejmuj oto proszę adres do mojego psychoterapeuty On Ci na pewno pomoże. Też miałem ten problem.
- I co przestałeś się moczyć?
- Nie ale teraz jestem z tego dumny

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?