Wyszukiwarka


Nawigacja
Strona Główna
Dodaj zdradę
Artykuły
Kontakt
CZAT (jest 0 zobacz kto)

Ekipa portalu
Test na wierność
Portal w pigułce


Wasze zdrady
Zdradzone przez męża
Zdradzeni przez żony
Zdradzone przez chłopaków
Zdradzeni przez dziewczyny
Zdradzeni w innych związkach
Zdradziłem - zdradziłam
mama/tata zdradza

Pomocne instytucje
Detektywi
Prawnicy
Psycholodzy
Poradnie rodzinne
Dodaj instytucję

Wzory dokumentów
Porady prawne

Zbanowani użytkownicy
Polityka cookies
Postrzeleni kulkami
Użytkowników Online
Gości Online: 36
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 12,875
Najnowszy Użytkownik: Abc
Ostatnie Artykuły
Potęga przebaczenia
Jak rozwiązać proble...
Dziecko ofiara małże...
Życie po zdradzie
Ból emocjonalny R...
Twoje miejsce
Reklamy...
Pomocy
Zdradziłam/Zdradziłem/Mam romansPiszę w tym dziale, gdyż tylko on pasuje do mojego problemu. Na początku chciałbym zaznaczyć, że nie zdradziłem swojej partnerki. Po prostu chciałbym, znać zdanie innych ludzi na mój problem. Mam 19 lat i Jestem 3 lata z moją dziewczyną. Jestem rozdarty ponieważ nie wiem co robić. Chce ją zdradzić i teraz jest pytanie "dlaczego" Dobrze wszystkie pary się kłócą itd. itd. Kocham ją, nie zdradziła mnie, ale przez to że wierze iż będzie lepiej chce z nią być. Nie było za wesoło ale powoli odczuwam, że ona mnie odpycha. Mówi że kocha, ale gdy dochodzi do rozmowy na ważny temat np.: czemu nie porozmawiałaś ze mną na temat dyskoteki tylko wspomniałaś tydzień wcześniej, potem powiedziałaś, że to obgadamy i gdy przyszedłem nic nie powiedziała, a gdy szedłem do pracy na popołudnie to pow do mnie i kumpla życzcie nam (jej(18) i jej bratu(15lat) dobrej zabawy) to tylko jeden przykład z wielu innych. Ona nie wystawia do mnie pierwsza ręki. Chciała mnie zostawić dlatego, że nie chciało mi się z nią ...Czytaj więcej >>>
Zdradzony, okłamywany itd....
Zdradzony przez żonęWitam was, chciałem na wstępie opowiedzieć swoją historię i abyście spojrzeli na nią ze swojej strony.
Żonę znam od 10 lat, 5 lat chodzenia i 5 lat małżeństwa i wspaniała córka 2,5 roku. Ale do rzeczy. Była moją prawdziwą pierwszą miłością życia, zakochałem się po uszy, lecz po kilku miesiącach chodzenia przyszedł pierwszy kryzys. wtedy miała zaledwie 18 lat, nowy kolega z klasy ją zainteresował-niby rajdowiec , jej to zaimponowało i zaczęło się psuć. Po 4 miesiącach niby się rozstaliśmy, i miał być koniec. Ale wróciła, błagała, że to był błąd, przebaczyłem bo ją kochałem. Mówiła, że się z nim tylko spotykała i nic nich nie łączyło, tylko jakaś młodzieńcza głupia przyjaźń. Potem przez ok 1,5 roku wszystko było ok. Pracowała w dużej firmie i studiowała. I znowu to samo coś nie gra. Od niej z pracy, kolega bardzo się z nią zaprzyjaźnił, jak się później okazało były liściki itd. Nasz związek szedł ku końcu. Jednak ta znajomość jej się nie udała i nic z tego nie wyszło. Ale zaczęła kręci...Czytaj więcej >>>
Wakacyjna zdrda
Zdradzony przez partnerkę/dziewczynęWitam!
Dokładnie w zeszłym roku zdradziła mnie moja dziewczyna z ktora bylem wtedy 3 lata. Był to oboz szkolny z jej studiów. Dowiedzialem sie o tym dopiero 3 miesiace po jej powrocie. Zapisala to w swoim notesie. Jestemz nia nadal tylko kurde jest coraz gorzej ale ja Kocham;/ Co mam zrobic ja juz nie wiem. Nie ufam jej tak jak kiedys... Ciezko mi z tym. Ale tez Kocham ja bardzo ze nie potrafie zyc bez niej;/ Ciezko jest i juz nie radze sobie z tym i nie wiem co mam zrobic;/ ... ...Czytaj więcej >>>
Podobne zdrady
Nie znaleziono podobnych tytułów zdrady.
Reklama Życie na emeryturze
www.andre1152.bulok.info
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktywne tematy !!!
Nie radzę sobie - po...
Zalamana
10 lat z Kobietą i 6...
Mieliście rację
Jak wybaczyc i odzys...
Szukam miłości
moja historia
Zrozumieć faceta
nadzieja matka glupi...
Sanatorium
Oszukuje mnie czy mo...
Oszukana
Potrzebuje porozmawi...
Rehabilitacja?
Po rozwodzie
Jestem masochistka!!!
Kolega z pracy. Brat...
Czy dociekać prawdy?
Ukrainka
Zdrada i jego kłamst...
Potrzebna rada
Co prawda nie zdrada...
Prawie 4 lata po zdr...
Pozwoliłam wrócić, a...
Moja historia
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Yorik
18/09 13:06
Dawis, > opis przeniesiony do historii;

Archiwum
Reklamy
Depilacja
Copyright © 2007-2015 www.zdradzeni.info