Zdrada - portal zdradzonych - News: Partnerka zauroczyła się w koledze z pracy

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj siÄ™

Nie możesz się zalogować?
PoproÅ› o nowe hasÅ‚o

Ostatnio Widziani

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Zraniona378
21.03.2024 14:39:26
Myślę że łzy się nie kończą.

Szkodagadac
20.03.2024 09:56:50
Po ilu dniach się kończą łzy ?

Szkodagadac
19.03.2024 05:24:48
Ona śpi obok, ja nie mogę przestać płakać

Zraniona378
08.03.2024 16:58:28
Dlatego że takie bez uczuć jakby cioci składał życzenia imieninowe. Takie byle co

Zraniona378
08.03.2024 12:35:50
Bo cały wpis się nie zmieścił

Metoda 34 kroków

Metoda 34 kroków dla kryzysu w małżeństwie na odzyskanie pewności siebie w oczach partnera.

1.Nie śledź, nie przekonuj, nie proś i nie błagaj.
2.Nie dzwoń często.
3.Nie podkreślaj pozytywnych elementów związku.
4.Nie narzucaj się ze swoją obecnością w domu.
5.Nie prowokuj rozmów o przyszłości.
6.Nie proś o pomoc członków rodziny-masz wsparcie teściów póki są po Twojej stronie.
7.Nie proÅ› o wsparcie duchowe.
8.Nie kupuj prezentów.
9.Nie planuj wspólnych spotkań.
10.Nie szpieguj, to CiÄ™ zniszczy.
11.Nie mów 'kocham Cię'.
12.Zachowuj się tak, jakby w Twoim życiu było wszystko w porządku.
13.Bądź wesoły, silny, otwarty i atrakcyjny.
14.Nie siedź, nie czekaj na żonę/męża , bądź aktywny, rób coś.
15.Będąc w kontakcie z nim/nią postaraj się mówić jak najmniej.
16.Jeżeli pytasz co robił/a w ciągu dnia, przestań pytać.
17.Musisz sprawić, że Twój partner zauważy w Tobie zmianę, że możesz żyć dalej z nim/nią lub bez niej/niego.
18.Nie bądź opryskliwy lub oziębły, po prostu zachowaj dystans.
19.Okazuj jedynie zadowolenie i szczęście.
20.Unikaj pytań dotyczących związku do chwili, gdy zechce sam/a z Tobą o tym rozmawiać.
21.Nie trać kontroli nad sobą.
22.Nie okazuj zbytniego entuzjazmu.
23.Nie rozmawiaj o uczuciach.
24.Bądź cierpliwy.
25.Nie słuchaj co naprawdę mówi do ciebie.
26.Naucz się wycofywać, gdy chcesz zacząć mówić.
27.Dbaj o siebie.
28.Bądź silny i pewny, mów cicho i spokojnie.
29.Pamiętaj, że jeżeli zdołasz się zmienić,Twoje konsekwentne działania mówią więcej niż słowa.
30.Nie pokazuj zagubienia i rozpaczy.
31.Nie wierz w nic co usłyszysz i 50% tego co widzisz.
32.RozmawiajÄ…c nie koncentruj siÄ™ na sobie.
33.Nie poddawaj siÄ™.
34.Nie schodź z raz obranej drogi.

Partnerka zauroczyła się w koledze z pracyDrukuj

Zdradzony przez partnerkę/dziewczynęWitam wszystkich i proszę o pomoc bo dostaje na głowę. Dowiedziałem się kilka.dni temu że moja partnerka życiowa, z którą jestem 15 lat mamy 10 letniego syna poczuła coś do kolegi z pracy. Wyszło to w bardzo dziwny sposób, kiedy tak po prostu zapytałem sie, od jak dawna zna faceta z którym pisze na FB. Sprawdziłem jej wiadomości dlatego wiedziałem. W momencie kiedy wspomniałem o tym facecie jej oczy zaświeciły a twarz rozpromieniła, wiedziałem już że coś jest nie tak. Zapytałem wprost czy się zakochala, po chwili milczenia powiedziała nie wiem, poczułem się tak jak bym dostał w twarz, powiedziała że nie wie co to jest, że nie potrafi tego określić. Facet jej się podoba choć nigdy z nim nie rozmawiała.i nic o nim nie wie, wysyła jej tylko na FB jakieś miłe teksty i czasem coś powie. Mówi że czuję kiedy on na na patrzy, robi jej się gorąco kiedy jest blisko. Nie porządną go fizycznie i nie myśli ciągle o nim, tak mówi, ale jakoś w to nie wierzę. Przekonuje mnie że walczy z tym i że kocha tylko mnie, ale świadomość tego że jest ktoś kogo obdarzyła uczuciem, doprowadza mnie do furii, nie umiem sobie z tym poradzić,nie mogę spać nie mogę jeść, myślę nie racjonalnie czuję się podle. Proszę was pomóżcie mi, co mam zrobić jak z tym żyć jak wyleczyć ją i siebie z tego koszmaru?
13728
<
#1 | poczciwy dnia 21.10.2020 15:16
Nie ma leku na to co spotkało Twoją kobietę;
Czy ona w dalszym ciÄ…gu siÄ™ kontaktuje z tym Panem?
Napisałeś, że ona z tym walczy. A w jaki sposób? Jakie kroki poczyniła, które nazywa walką? W ogóle cokolwiek zrobiła? Czy rzuca tylko ogólnikami, które są pustymi słowami?
Nie potrafiła postawić wyraźnej granicy, którą przekroczyła i teraz ciężko jest wrócić do realnego życia. To jest jej problem do ogarnięcia dlaczego tak się stało.
Ty zastanów się natomiast dlaczego szuka czegoś na zewnątrz?
Prosta sprawa; skoro kobieta wie, że nabroiła to ona szuka rozwiązania tej sytuacji nie Ty; to ona sprowokowała problemy Waszej rodziny i to jej rola aby te problemy rozwiązać; niech główkuje jak; daj jej się wykazać; i tak nie masz wpływu na jej wybory i uczucia.
Na dziś się spróbuj maksymalnie odciąć od niej emocjonalnie i niech przyjdzie Cię poinformować jaki ma pomysł na dalsze życie jak już na niego wpadnie.
15149
<
#2 | Tomsom33 dnia 21.10.2020 15:46
Pracujemy wszyscy w tej samej firmie, kontaktu jako takiego niema, tylko wzrokowy i podczas przywitania. Ale wystarczy ze na nią spojrzy to robi jej się gorąco, krepuje się w jego towarzystwie i czuje nie zręcznie. Zmusiłem ja aby usunęła konto tego gościa z fb. Ale widziałem ze tego nie chce i robi to z wielkim żalem. Przysięga mi ze to mnie kocha i ze mną chce być, mówi ze facet nie pociąga ja fizycznie, w co nie wierz. A co do walki, stara się go unikać, nie rozmawia z nim, właściwie to oni nigdy nie rozmawiali. Wiem zaniedbałem ja, wkradła się rutyna i codzienność, zabrakło słowa kocham i okazywania uczuć. Nie potrafi nazwać tego uczucia i cierpi ze tak się stało, źle jej z tym, ale widzę ze nie potrafi sobie z tym poradzić. Boje sie ze kiedy mówi kocham cie to są puste słowa, ze próbuje przelać uczucia z tego człowieka na mnie. Najgorsze w tym wszystkim jest świadomość tego ze coś czuje do innego, a mi mówi ze mnie kocha.
13728
<
#3 | poczciwy dnia 21.10.2020 15:59
No dobrze, ale jakieś konkretne ruchy wykonuje czy tylko dużo mówi?
Bo mówić to można wiele, a wmówić jeszcze więcej.
Czy ma jakiś pomysł co dalej? Jak zadbać o Twój komfort psychiczny?
Jakieś konkretne pomysły poradzenia sobie z tą sytuacją?
Sposobów jest wiele; niech w końcu ruszy głową jeśli jej faktycznie zależy;
A Ty daj jej do zrozumienia, że słowa i tylko słowa mało Cię przekonują;
Do niczego więcej jej nie zmuszaj; Do miłości się zmusić nie da - pamiętaj.
Pytanie czy zależy Ci na stanie posiadania? A może na partnerce? Bo jeśli na tym drugim to zmuszanie do czegokolwiek nie jest dobrym pomysłem.
Wywieranie presji raczej nie przynosi w dłuższej perspektywie wymiernych efektów.
Miłość i partnerstwo jest aktem woli a nie efektem przymuszenia.
14027
<
#4 | normalnyfacet dnia 21.10.2020 16:41

Cytat

poczuła coś do kolegi z pracy. Wyszło to w bardzo dziwny sposób, kiedy tak po prostu zapytałem sie, od jak dawna zna faceta z którym pisze na FB. Sprawdziłem jej wiadomości dlatego wiedziałem.

A dlaczego sprawdzałeś jej wiadomości? Zawsze tak robisz czy coś Ciebie do tego skłoniło?
I nie wyszło to w jakiś dziwny/magiczny sposób tylko się spytałeś.
Pamiętaj że zadając pytania możemy zawsze otrzymać niewygodną dla nas odpowiedź.

Cytat

Zapytałem wprost czy się zakochala, po chwili milczenia powiedziała nie wiem, poczułem się tak jak bym dostał w twarz, powiedziała że nie wie co to jest, że nie potrafi tego określić.

Ona wie co czuje ma problem z opisaniem swoich uczuć do niego ale tylko dla Ciebie - gdyby przyznała że go kocha jaka była by Twoja reakcja?
Jak dla mnie zakochała się a jeśli nie zakochała to najbliższym określeniem jej stanu jest - chcica.

Cytat

Facet jej się podoba choć nigdy z nim nie rozmawiała.i nic o nim nie wie, wysyła jej tylko na FB jakieś miłe teksty i czasem coś powie.

A skąd wiedza że nigdy nie rozmawiali? Pracujecie razem i nigdy nie rozmawiali?
To jak zaczęła się ich "znajomość"?
Sprawdziłeś kiedy to się zaczęło?
Mieszkacie poza PolskÄ…?

Cytat

Mówi że czuję kiedy on na na patrzy, robi jej się gorąco kiedy jest blisko. Nie porządną go fizycznie i nie myśli ciągle o nim, tak mówi, ale jakoś w to nie wierzę.

Chcica jak nic.
I dobrze że nie wierzysz też bym nie wierzył gdybym to usłyszał.
Jest takie powiedzonko że facet musi być ciut ładniejszy od diabła i tyle wystarcza.

Cytat

Przekonuje mnie że walczy z tym i że kocha tylko mnie, ale świadomość tego że jest ktoś kogo obdarzyła uczuciem, doprowadza mnie do furii, nie umiem sobie z tym poradzić,nie mogę spać nie mogę jeść, myślę nie racjonalnie czuję się podle. Proszę was pomóżcie mi, co mam zrobić jak z tym żyć jak wyleczyć ją i siebie z tego koszmaru?

A w jaki sposób z tym walczy?
Powiedz jej żeby napisała w jaki sposób chce utrzymać Wasz związek i Ciebie przy sobie.
Taki plan działania co chce teraz zrobić żebyś odzyskał wiarę w nią, jej słowa i postępowanie.
Jak ona to sobie wyobraża teraz wasze życie?.
Masz tu na stronie 34 kroki (po prawej) zacznij je wdrażać w życie ale musisz być świadomy że ona tą "walkę" może przegrać a wasz związek się sypnie.
14039
<
#5 | Romanos dnia 21.10.2020 17:30
Nie wierzysz, ze szczerze mowi: "kocham", a Ty xhoc w ogole jej to mowisz i okazujesz?
Pomysl. Skad wiesz, ze ona sie w jego obecnosi nieswojo czuje i krepuje? Ona mowila Ci o tym czy to wynik Twoich obserwacji? I jak Twoim zdniem powinna sie zachowywac w takich sytuacjach lojalma partnerka zebys czul sie "bezpiecznie"?
Tal swoja droga... Jak do Ciebie usmiechnie sie kobieta, ktora jest w Twoim typie to jak reagujesz? Milo.Ci czy "czujesz sie skrepowany i jest Ci nieswojo"?
To, ze jakis gosc (byc moze tylko w Twojej wyobrazni) "startuje" do Twojej partnerki nie ma zadnego znaczenia jesli ona nie "startuje do niego". Ale obserwuj tylko karm gloqe faktami, a nie wyobrazeniami.
14923
<
#6 | blebleblee dnia 21.10.2020 18:36
skoro ciebie kocha daj jej propozycje, zmiana pracy otoczenia, to bedzie dla ciebie odpowiedz czy faktycznie jej na tobie zalerzy czy tylko gada o ,,kochaniu" zeby uspic twoja dociekliwosc
14926
<
#7 | obserwator dnia 21.10.2020 19:10
To co mówi nie jest prawdą ,znaczy nie wszystko co mówi i pewnie tak robi by mniej cię ranić bo wiadomo. Jeśli nie ma dowodów czy poszlak na to by coś tam kręcili na boku to pewnie jest to zwykłe zauroczenie jeśli nie zna typa dobrze na tyle dobrze tylko tyle co w pracy i jakieś tam niewinne pisanie na FB. To taki magnez ,który będzie ją ciągnął ,może z czasem to się unormuje o ile ona ograniczy rozmowy z tą osobą nawet na tym facebooku. Kiedyś przecież te emocje będą musiały w końcu opaść. Fizyczność raczej odgrywa dużą rolę oraz to czy dana osoba wstrzeliła się w gusta osobie zauroczonej,zafascynowanej daną osobą.
To chyba tak się zaczynają romanse tak standardowo znaczy jeśli mąż pracuje gdzie indziej ,mają jakieś kryzysy w związkach czy już monotonie w związkach-szarość codziennego dnia ,no i jeśli tamta druga osoba by to podłapała.
Poczytaj sobie zresztą parę historii jaki to wszystko ma mechanizm ogólnie.

O tu masz dobre przykłady np.:
http://zdradzeni.info/news.php?readmo...dmore=5970
http://zdradzeni.info/news.php?readmo...dmore=6050

W jednym przypadku chyba będzie szło w stronę rozwodu ,a w drugim już pewny jest rozwód.
Nie mówię ,że musi tak być i u ciebie ,może emocje opadną i się otrząśnie z tego po czasie ,powróci do normalnego funkcjonowania. Czasem tak się zdarza w firmach gdzie pracują ,mężczyźni i kobiety, w końcu tyle czasu tam człowiek spędza w ciągu dnia.
15119
<
#8 | acine dnia 21.10.2020 19:22
Autorze, wg mnie juz niestety "po ptokach".Strasznie mi przykro ale to juz tylko bedzie agonia przedluzona w czasie. Mysle ze mozesz zeby sobie kiedys nie pluc w brode ze cos zle zrobiles to "asystowac" tej operacji na twoim otwartm sercu. Bedzie bolalo i to bardzo ale kiedys nie bedziesz sobie wypominal ze od tak 15 letniego zwiazku odpusciles od tak bo ci ktos doradzil. Mozesz tez juz zdecydowac o tym ze jej nie wybaczasz i odchodzisz ale prawde mowiac to jest chyba dla jakichs bogow bo ja takiego jeszcze nie spotkalem ale zapewne gdzies i tacy sa ale w zdecydowanej mniejszosci bo emocjonalne zwiazanie bardzo ciezko przeciac, chyba najturniejsza rzecz w zyciu. Szczerze wspolczuje ale na pocieszenie powiem ci ze nie jestes sam, mnostwo ludzi ma takie nieszczescie w zyciu tylko tego w telewizji nie widac i w gazetach o tym nie pisza Uśmiech
14923
<
#9 | blebleblee dnia 21.10.2020 19:33
napisze jeszcze raz, robisz prosty test dla was, oznajmiasz ze zmieniacie prace, miejsce zamieszkania i czekaj na jej reakcje, czy wybiera was, rodzine, czy jednak love jest wazniejsza dla niej
14926
<
#10 | obserwator dnia 21.10.2020 19:35
Ja wiem ,że będzie po ptokach jak nadal będzie z nim pisać na tym facebooku i się kontaktować mimo tego ,że ty jej zabronisz czy powiesz by tego już nie robiła lub zaprzestała to.

Cytat

Facet jej się podoba choć nigdy z nim nie rozmawiała.i nic o nim nie wie, wysyła jej tylko na FB jakieś miłe teksty i czasem coś powie.

Wiesz to bo ona ci tak powiedziała?
I tak zwariowała jak młoda panienka dla kogoś z kim nie rozmawiała tylko się patrzyła jak na soczysty plaster boczku wędzonego?

Komentarz doklejony:
blebleblee Szeroki uśmiechSzeroki uśmiechSzeroki uśmiech przecież to są emocje chłopie nie byłeś nigdy zauroczony kimś czy zafascynowany? Ja głupi idąc na przystanek miałem zajętą głowę czy spotkam ją czekającą na ten sam autobus i czy wymienimy się chociaż spojrzeniami jak to było dotychczas. I też nic o pannie nie wiedziałem jak nawet to ,że ma męża już i dzieci. Otrzeźwienie przychodzi z czasem , ten stan upojenia się ulatnia ,wraca się do normalności bo albo tak trzeba albo samo po prostu ulatuje.

Jeśli on nie ma żadnych poszlak czy domniemań na to ,że kręcone jest coś na boku czy choćby w tych tekstach na facebooku ,nie ukrywa się tam z pisaniem powiedzmy czy żeby kasowała wiadomości chowając się przed męzem to co ma rzucić wszystko i uciekać w Bieszczady? Szeroki uśmiech
Wiem ,to miałby być test ale sam pomyśl jak to wygląda dawać żonie jakieś testy sprawdzające albo - albo.
Ona sama zrobi to co będzie lub by chciała i to wyjdzie z czasem,będzie musiał mieć tylko oczy szeroko otwarte i dobrze się jej czasem przypatrzeć.
3739
<
#11 | Deleted_User dnia 21.10.2020 19:59
Autorze mam pytanie. Czy masz teraz dostęp do jej telefonu czy komputera ? Czy raczej stara się z nim ukrywać lub trzyma to cały czas przy sobie ?
14923
<
#12 | blebleblee dnia 21.10.2020 20:11
ten test pozwoli oszacowac czy jest jeszcze jakakolwiek szansa
15149
<
#13 | Tomsom33 dnia 21.10.2020 20:50
Nie, nie ukrywa telefonu, leży albo kuchni abo w salonie.
14027
<
#14 | normalnyfacet dnia 22.10.2020 02:14

Cytat

Nie, nie ukrywa telefonu, leży albo kuchni abo w salonie.

Padło wiele pytań i tylko jedna odpowiedź?
15149
<
#15 | Tomsom33 dnia 22.10.2020 15:25
Odpowiem na kilka pytań które tu padły. Powiedziała mi ze unika go, nie pisze bo zmusiłem ja do wywalenia go z fb, ze nie patrzy w jego stronę. Choć dzisiaj stałem praktycznie na przeciwko niej i widziałem jak się wpatruje w tego gościa, kiedy jej to powiedzaialem stwierdziła ze wymyślam, pada mi na psyche, co najlepsze nie widziała mnie choć bylem dwa metry przed nią. Przez przypadek zerknąłem w jej tel. kiedy przyszło powiadomienie, powiadomienie od niego. Bylo coś ze język nie służy tylko do rozmowy, wiec to przykuło moja uwagę. Spytałem ja wprost znasz go długo? ona ze nie, ale w oczach zobaczyłem błysk kiedy wypowiedziałem jego imię. Wtedy juz wiedziałem, kochasz go ona zaczęła się zastanawiać i rumienić, nie wiem odpowiedziała. Nie musi mi nawet mówić ze go kocha, jest coś co pcha ja do niego, a dla mnie to wystarczy żeby poczuć się podle. Spojrzeli na siebie i tak się zaczęło, potem mile słówka spojrzenia i teksty na fb. Trwa to z tego co się dowiedziałem od trzech miesięcy.
14578
<
#16 | aster dnia 22.10.2020 15:38
Tomsom to co ona mówi różni się od tego co robi. Mówi to co chcesz usłyszeć, natomiast nie do końca już się z tym ukrywa i wypiera.
Popłynęła poprostu...
Jak wyglądały wasze relacje?
Na teraz zastosuj niektóre punkty z 34 kroków, trochę Ci to pomoże racjonalnie myśleć
15149
<
#17 | Tomsom33 dnia 22.10.2020 16:32
Nasze relacje stały sie rutyna, ona spi z 10letnim synem a ja sam. Zarzuca mi ze nie komplementowałem jej, nie wspierałem duchowo, nie oznajmiałem jej ze ja kocham.W związku tak długoletnim wkradła się monotonia i nuda, owszem nie przeczę, ale kudzwa mac od rana do wieczora robota, niczego nie brakuje w domu, dbam staram się, nie jestem wylewnym typem faceta ale kocham ja. Ona teraz tez mi mówi ze mnie kocha, ale jak można kochać jednego a w innym sam nie wiem jak to nazwać. bujać się? Ale czuje ze ciągnie ja do niego. Teraz jak zaczynam z nią o tym rozmawiać, mówi ze ma dość ze mecze ja, gram na jej uczuciach, szkoda tylko ze nie liczy się z moimi. Sama nie próbuje o tym rozmawiać tylko muszę ciągnąc ja za język. W tym momencie zaczynam czuc sie winny, ze to moja wina ze się bujnęła, bo nie dbałem o nią. Ale moim zdaniem jak się kogoś kocha prawdziwie i szczerze to takie zajście nie powinno mieć miejsca, prawda?

Komentarz doklejony:
I jeszcze jedno, jak ja coś dusi to nie porozmawia zemną, woli zamknąć się w sobie i milczeć.

Usunięty dubel; poczciwy
14039
<
#18 | Romanos dnia 22.10.2020 17:14
Jej wyjasnienia sa tak banalne i sztampowe, ze az zeby bola..Oczywiscie to co bylo (a raczej to, czego nie bylo) miedzy Wami jest wyjasnieniem, ze byliscie w kryzysie, ale jednoczesnie nie usprawiedliwia tego co robi...
Sama.z siebie nie bedzie rozmawiac, bo to boli i psuje jej obraz we wlasnycj oczach. Nikt przy zdrowych zmyslach nie pcha sie w bol i trudy jesli nie musi.
14923
<
#19 | blebleblee dnia 22.10.2020 17:45
to nie jest tylko zauroczenie tym jak tamten wyglada, to inny etap, on wie ze jej sie podoba i korzysta z tego, pisze do niej, widzi reakcje, podejrzewam ze juz sie spotkali i on korzysta z tego, uczuciowo jestes dla niej tylko w slowach, bo potrzebuje twojej kasy, ale brak seksu, cczulosci to jasny sygnal, to jest zarezerwowane tylko dla tamtego, wiec moim zdaniem dalsze trwanie tam gdzie on jest blisko to wasz koniec, owszem ona bedzie obok ciebie do momentu kiedy on da jej znak ze chce aby byli razem
14926
<
#20 | obserwator dnia 22.10.2020 18:59
PracujÄ… razem ale potrzebuje jego kasy??

Mnie to raczej zastanawia co 10cio letni dzieciak robi z matką w jednym pokoju śpiąc, no bo chyba nie w łóżku razem?
Co nie tak poszło ,że do tego doszło co by dziecko nie było wydelegowane do swojego pokoju. Rozumiem jeszcze jakby było młodsze trochę 5-6 lat no ale sorry nie 10.
No i sama mówi czego jej brakuje ,więc komunikowała jasno znaczy mówiąc czego ty nie robiłeś. Więc jest głodna tego ,a jak jest głodna to kurde no tak się zaczynają te historie tu opisywane w gruncie rzeczy.
Musicie coś zmienić inaczej kiepsko będzie z wami..

Komentarz doklejony:
Problemem i błędem wielu facetów jest to ,że oni się przyzwyczajają do swojego świata i myślą ,że już te kobiety będą ich do deski grobowej no bo w sumie mogą pisać ,że fajne życie mają, na kase nie narzekają ,gdzieś pojadą może na wakacje nawet raz do roku i chyba nie jest tak źle z nami.
Tymczasem widzisz ona zamiast z tobą rozmawiać to dusi w sobie wiele rzeczy i z kim ma rozmawiać o tych różnych sprawach , koleżanki, własna matka,siostra ,a może ten kolega z pracy?
Nic nie jest dane na wieki..więc trzeba się pilnować ,ewentualnie coś zmieniać w sobie ,w was,próbować chociaż, jakieś miłe gesty wykonywać w kierunku do niej,pomagać ,robić razem różne rzeczy.
14027
<
#21 | normalnyfacet dnia 22.10.2020 20:56

Cytat

Mnie to raczej zastanawia co 10cio letni dzieciak robi z matką w jednym pokoju śpiąc, no bo chyba nie w łóżku razem?

Dokładnie tak co się stało że ze sobą nie śpicie?
Coś mi sie wydaje że wszystkiego nam nie mówisz.

Cytat

Przez przypadek zerknąłem w jej tel. kiedy przyszło powiadomienie, powiadomienie od niego.

Nie ma takich przypadków - kontrolujesz ją? W tym momencie nie dziwie się temu ale dziwie się że z tym do niej lecisz i po co?
A Ty nie mając żadnych informacji/dowodów lecisz ze wszystkim do niej, co tylko umożliwia jej zejście do podziemia. A Ty nadal jesteś z niczym.
Załóż jakiś program na telefon/komputer i sprawdź co tam jest - tylko po cichu.

Cytat

Bylo coś ze język nie służy tylko do rozmowy, wiec to przykuło moja uwagę.

Bo nie służy a Ty masz problem - kazałeś jej usunąć go z FB(błąd) teraz każesz jej zrezygnować z telefonu? - bo wynika z tego że oni nadal mają kontakt. I ich relacja jest już na poziomie żartów/rozmów erotycznych.

Cytat

Trwa to z tego co się dowiedziałem od trzech miesięcy.

A Ty zorientowałeś się dopiero kilka dni temu?
Zapytam jeszcze raz co się stało że sprawdziłeś jej FB? bo co Ciebie do tego skłoniło.
W trzy miesiące można wiele zrobić. Nie chcę marudzić ale skoro tak reaguje na niego w Twojej obecności to musieli utrzymywać częstszy kontakt, on już musi ją nieźle nakręcać - a to oznacza że to co mówi nie jest prawdą - oni musieli i muszą utrzymywać kontakt.
I całkiem możliwe ze poza praca też się widzieli - czy ostatecznie popłynęła(zdradziła fizycznie) tego nie wiem ale jeśli nie to jest bliska to zrobić.

Cytat

Ale moim zdaniem jak się kogoś kocha prawdziwie i szczerze to takie zajście nie powinno mieć miejsca, prawda?

Prawda ale tą miłość trzeba podlewać żeby kwitła, bo jak tego nie robisz to jakiś inny deszczyk zrobi to za Ciebie i problem.
Moja rada zejdź teraz do podziemia, przestań wypytywać, jakiś program na telefon, dyktafon w domu(ale dobrze ukryty chyba że szpiegowski) jak ona głodna słów to jej je daj.
SÅ‚owem - obserwuj.
Nie zamęczaj jej i siebie.

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?