Reklamy...
Zobacz Temat
Zdrada - portal zdradzonych | ALFABET ZDRADY | U - uwodzenie, czyli flirtowanie
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: wyznania kochanków
Nox
Użytkownik

Postów: 556
Expert

Pomógł: 5

Data rejestracji: 28.12.11

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 28-09-2017 09:19
Zahi kocha się je inaczej
Bo po lekkim bajerze wystarczy tylko ,,brać".
Hurii zupełnie nie rozumiem że panowie,,muszą"obiecywać małżeństwo.I jeszcze mają o to pretensje do innych .Wystarczy zmienić obiekt na taki który ma podobne priorytety.Wiadomo trzeba,, zjeżdżać" trochę z wiekiem partnerki ale jaki zysksmiley
Oczywiście do czasu skapcanienia.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor
RE: wyznania kochanków
Wścibski Gość
Nadistota

Avatar Użytkownika

Postów: Bardzo dużo
Data rejestracji: Od zawsze
Dodane dnia 19-02-2018 04:19
Reklama
Góra http://www.zdradzeni.info/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: wyznania kochanków
hurricane
Administrator Avatar Użytkownika

Postów: 2182


Miejscowość: Śląsk
Pomógł: 2

Data rejestracji: 08.08.12

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 28-09-2017 09:25
No właśnie wszystko kwestia odpowiedniego doboru próby badawczej smiley



"...No matter how many deaths that I die, I will never forget..."
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: wyznania kochanków
Yorik
Administrator Avatar Użytkownika

Postów: 2829


Miejscowość: Druga Strona Monitora
Pomógł: 15

Data rejestracji: 22.04.12

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 28-09-2017 11:29
Zahi,
przypuśćmy ja teraz mogę wiele, ale mi się nie chce tracić czas na jakiegoś żonatego bancwoła, po to by go zaliczyć na raz,może kilka razy,i jaki to ma sens?

No przypuśćmy smileysmileysmiley
Dlaczego bancwoła? bo małżeństwa nie będzie chciał obiecać, bo już ma ?
Tak, to strata czasu, ale gdyby obiecał, to już zupełnie inna historia smiley


To Emocje są najlepszym paliwem Życia,
Źle ukierunkowane stają się Bronią Masowego Rażenia
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: wyznania kochanków
Zahira
Użytkownik Avatar Użytkownika

Postów: 281
Przyjaciel

Pomógł: 1

Data rejestracji: 19.05.17

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 28-09-2017 12:09
Czy ty masz jakieś wątpliwości? smiley
A jak takiego nazwać, książę? niech będzie książę,do czego mi mają służyć obietnice żonatego faceta? księciunia smiley bierze się co ma do zaoferowania w danej chwili i na tym koniec,tracić czas na obiecanki,pokaż mi chodź jednego żonatego faceta który mówi prawdę,który jest szczery i dotrzymał obietnicy,po co sobie dupę zawracać żonatymi jak wkoło tyle młodych i wolnych smiley


Nawet najtwardsi mają chwilę,kiedy potrzebują usiąść...
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: wyznania kochanków
pit
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 266
Przyjaciel

Pomógł: 0

Data rejestracji: 19.04.16

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 04-01-2018 20:48
Wyłowione z sieci :
"A ja przez niskie poczucie własnej wartości związałam się z żonaty facetem. Mój pierwszy mąż też miał żonę. Zastanawiam się czy ja zwyczajnie lubię odgrzewane kotlety czemu zlizuje resztki po kimś??! Na dodatek jestem z nim w ciąży . Czuje że życie w trójkącie nie jest dla mnier30;ale cóż.. Jestem dorosła II wiedziałam co robię Ale źle mi z tym I myśli prześladuje mnie od dlaczego zrobiłam to drugi razr30;"




Jedynym złym krokiem, jest ten nie zrobiony.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: wyznania kochanków
matrix
Użytkownik Avatar Użytkownika

Postów: 93
Stały bywalec

Pomógł: 0

Data rejestracji: 24.02.17

Ostrzeżenia:
Dodane dnia 22-01-2018 23:07
Wyłowione z sieci :
wierze ze w koncu w zyciu swieci slonce, i coz trafilysmy na okropnych drani, ale to nie znaczy ze swiat jest zly, zobaczysz jeszcze zanjdziemy milych, kochanych, cierpliwych, wyrozumialych, diabelnie przystojnych, swietnych w lozku, inteligentnych facetow (no teraz to koncert zyczen normalnie dalam usmiech.gif

moja 2 w sobote napisala ze teskni. tak laskawie po dluzszym czasie milczenia. swietnie.... ale postanowilam nie odpisywac. jak narazie dobrze mi idzie. korci strasznie ale tlumacze sobie ze to nie ma sensu. on po prostu sie mna bawi. jak zabawka sie nudzi to odklada na bok, jak ma ochote to po nia siega bo jest na wyciagniecie reki. koniec bycia zabawka!!! przeciez ja nawet nie wygladam jak barbie!!!
i chociaz gapie sie w wyswietlacz telefonu probujac zaczarowac go zeby zadzwonil, sama nie pisze i nie dzwonie.
najwyrazniej jemu az tak nie zalezy, bo poza tamtym smsem cisza.
ale wiecie co dziewczyny. jakos daje rade!! jeszcze kilka dni temu warczalam na wszystkich i chodzilam jak kosmita, zyjac w zamknietym swiecie bolu i cierpienia, ale dzisiaj wiem ze dam rade! KURCZE DAM RADE!!!!!!
bylam dla niego najlepsza jaka tylko moglam byc, wyrozumiala, kochana i cierpliwa. niedocenil. trudno. jest piekna pogoda, i rodzina ktora mnie kocha bez wzgledu na wszystko (maz to nie rodzinausmiech.gif .
chyba powoli sie podnosze. zdaje sobie sprawe ze jesli tylko zadzwoni to cale moje opanowanie i spokoj runie, ale on juz chyba nie zadzwoni..
moze zaczal z zonka na spacery chodzic...to zabawne, ale o zone nigdy nie bylam zazdrosna. dziwne, ale tak jest.
ide teraz popracowac, bede niedlugo.
DAM RADE!!!

Co ja robię teraz? Pracuję, często muszę niestety brać pracę do domu. Już wiecie, że moje małżeństwo jest złe, więc nawet nie myślę o tym, żeby się przytulić, gdzieś wyjść razem itp. Co to mojego byłego, który zostawił - mineło już bardzo dużo czasu, a ja wciąż tesknię, czasem az fizycznie mnie wszystko boli. Cóż, źle wybrałam, ale wtedy z tego małżeństwa mógł mnie wyrwać praktycznie każdy, kto okazałby mi trochę serca. Trafiło na drania. Może i dobrze - od razu na głęboką wodę. Od razu trauma na dalsze życie. Nauczka? Tak, i to porządna. Ale nie, żeby męża nie zdradzać. I tak się rozwiodę, to już wiem. Nauczka, żeby nie rzucać się na pierwszego lepszego faceta, który dla swoich własnych egoistycznych celów posunie się nawet do tego, żeby powiedzieć \"kocham\". Najgorsze kanalie tak robią. Niestety, świadomiość tego, że okazał się kanalią mi nie przeszkadza w tej durnej tęsknocie. Ale mam swoją dumę, nie żebrałam, nie dzwoniłam, nie pisałam. Krótko mówiąc - dobrze mi tak, kosmicznej idiotce. pechowiec.gif


Post doklejony:
Gdzie tu myślenie o rodzinie,mężu,to sposób na życie, dalej wyłowione z sieci.

alez to nie tak mialo zabrzmiec! to taki zart byl z mojej strony. ciesz sie ze Tobie sie uklada.
jak juz kiedys pisalam ciesz sie i korzystaj z kazdej chwili!!!

takatamsobie i tacomanadzieje
idealow nie ma, ale jeszcze chyba jacys wartosciowi mezczyzni sa...
kurcze, a jak nie to przynajmniej spokoj wewnetrzny jest usmiech.gif
taaa zobaczycie, pewnie jeszcze za jakis czas spotkamy sie na forum \"mam nowego kochanka\" i wszystko bedzie dobrze.
oczywiscie do czasu usmiech.gif bo wszystko co piekne szybko sie konczy i znowu odswiezymy topic \"zostawione przez kochanka\".
ale co przezyjemy to nasze usmiech.gif
dziewczyny bedzie dobrze!
kurcze musi byc dobrze!
wczesniej tez pewnie zadna z nas nie przypuszczala nawet ze bedzie miala 2.
a ja nie zadzwonilam do mojego.
ech jakby chcial to by sie odezwal.nic na sile usmiech.gif
taaa teraz tak mowie ciekawe ile jeszcze wytrzymam usmiech.gif
Edytowane przez matrix dnia 22-01-2018 23:14
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Skocz do Forum:
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Copyright © 2007-2015 www.zdradzeni.info